10 mars 2007

Gårdagens promenad

Ewa, barnen och jag tog en lång lång promenad igår. Tanken var nog inte riktigkt att gå så långt. I alla fall inte från min sida. Men vi gick och gick, och vädret var underbart. Och barnen klagade inte... i alla fall inte förrns mot slutet, men det går väl att förstå. Vår lilla runda tog 2 timmar. T o m jag blev hlet slut efteråt och däckade i soffanmedans Astrid tittade på film.
Här kommer några få bilder från promenaden. Visst syns det att våren är här? :)

Mitt nya hobby.. fotta vindflöjen.

En underbar liten bäck

som fortsatte rant genom en privat tomt... Där vill jag bo! ;o)

Samma lilla bäck lite högre upp på en mindre sommarstugetomt. Helt underbart. En liten välskött rädgård. *mysa*Gissa om jag har denna bild som bakgrund på min datorskärm. ;o)

Erik-mupp. Lite suris på bilden. Inte lätt när man är sjuker. Men trevligt hade han. Hunnit t om sova en lång stund.

Linslusen Astrid

En sån baksida kan mitt hus också ha! Tydligen så har detta hus allt man kan önska sig. Bla en egen pool på baksidan.

Inte alls överambitiöst....

Sommarstuga med halmtak?

Hälsade på några kossor....


Mamma Muuuuu?

... och så havet vid horisonten....Man får nästan en skånekäsnla... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vackra bilder ! Om ni bor kvar i sommar vill jag hälsa på er ! (=

livtaget sa...

åååh va fina bilder..:) du är en duktig fotograf...Kramen på dig!!