21 aug. 2006

Helgen är över och jag är tillbaka till vardagen.
Har eg. en hel del att göra men allt känns sååå jobbigt.
Idag skickade jag iväg några tradera-vinster till folk samt skickat iväg ett stort affärsmail till en förhoppningsvis blivande kund. Så håll tummarna.

Nästa helg ( läs 31-2 ) ska vi upp till Sthlm på FORMEX mässa. Hoppas att jag ska hitta några bra levernatörer av glas. Inte för att jag inte är nöjd med Briscapo men grejjen är denn att företag och dylikt vill oftast köpa billigare presenter till sina anställda å då tycker de att 100-200 kr / glas är mkt. Nåja... det är väl alltid en fråga om vad som är billigt för vem, men ändå.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är orolig för vintern... men jag försöker att inte grubbla på det sååå mkt utan hålla hoppet uppe.

Skulle behöva slänga upp en hemsida oxå med webshoppen men det kostar ju x antal tusen för att få webshopen fixad. Visst skulle kunna göra sidan själv men har inte tid eller tillräckligt med kunskap för det i ärlighetens namn.. men men...

Nää.. jag ska inte gnälla mer om det...

Däremot är jag massa sugen på att scrappa igen. Såg att Helene + comp har lagt upp en kanonblogg på nätet. Sen så börjar det bli liv på listan igen så det är bara att ta sig i kragen och börja scrappa. Visade Josse i helgen mina LO:s och hon blev massa impad.. å då kändes det som att jaaa.. SUUUGEN! VILL HA TID ATT SCRAPPA!!!


Tänk att få scrappa bilder som denna! ;o)))

Nä.. .ska hem snart och se vad vi kan göra åt saken.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

åå formexmässan vill jag med på, nu blev jag avundsjuk....vi kanske får planera in en träff i stockholm nästa sommar när mässan är så kan jag smyga mig in med dig, så får vi umgåd lite med ;)//Malin

livtaget sa...

sicken liten gladis!!... söt är han också... *kramen*

Anonym sa...

Härlig bild! Förresten, du får ju hjälp med shoppen! Knasis! ;P