19 aug. 2006

Helg igen!

Vad härligt med helg... eller not.
Knappt har Blixtarna åkt så kom Stenberg med Josse. Nog att det är trevligt att de kom men alla har så jäkla bra tajming..
Känner mig off.... riktigkt off på alla sätt å vis. Mest aptrött. Aptrött då allt ska hända på en gång. Visserligen var alla momenten supertrevliga men *pust*
Och i kväll så ska det bli "fest" Gissa om jag är sugen... INTE ETT DUGG kan jag meddela. Kommer vara surkärringen säkert.

Dessutom så har jag med mig Astrid till butiken. Hon skulle leka med Ewas barnbarn Isabella. Visst , jättekul, mindre kul dock att de ska springa in i butiken stup i kvarten. De ville leka kurragömma här inne. Tror inte det. Verkligen inte.
Hade varit bättre om Astrid hade följt med Nils och de andra.

Dessutom går tiden så förrbasskat sakta idag....

45 min kvar...

Inga kommentarer: