27 juli 2006

födelsedagsbilder

Ojj var det blev en häftig start på dagen idag!
Barnen sov länge, vilket är aldrig fel. Efter en lagom god frukost så körde Nils med barnen ner mig till butiken. Jag sprang iväg till Arb.förmedligen med ett papper jag skulle ha lämnat in om företagsförsäkringen.
På vägen tillbaka gick jag in på en skoaffär och hittade ett par skitasnygga tofflor för bara 350 kr. Ska se om plånboken kommer att tillåta köpet. Där inne var det en kvinna som köpte ett par andra tofflor och sen gick hon strax före mig... och hela vägen till min butik. Och jag efter henne...
Väl inne i butiken hade Nils redan fått en kund som skulle köpa glas.... trevligt trevligt. Så jag fick slå in champagneglasen åt kunden.... Sen tog jag hand om kvinnan med tofflorna...och hon sa: _jag har redan bestämt mig i förväg! -och log.
Det blev 2 st kristallglas. Nice!!!!!
700 kr på 10 min inte illa inte!
Sen kom det in ännufler kunder och det blev både Livslust och Funkisplattor till presenter....
Bättre morgon kan man inte ha!
Igår kväll hade vi öppet till 21. Hittills hade jag tyckt att det var ganska meningslöst att ha så öppet så länge på onsdager. Men igår kväll tjänade jag 600 kr på det.
Min egen arbtid kan ajg itne räkna, för det är meningslöst när man är egenföretagare... då lever man för sitt företag...

I alla fall så verkar det gå uppåt nu. Vilket glädjer mig!
Håll btw utkik efter ALLT OM BRÖLLOP som kommer ut i februari! Där kommer vi ha annons och inte nog med det så kommer vi om gudarna vill även att ha en artikel! ;))))))))

Och så lite kort från i måndags då maken fyllde år!



En glad make som gillar sin present

Tillbehören också

Sen blev det att äta tårta! Sånt kan man aldrig äta för mycket av...som Astrid har uttryckt en gång.

Jahapp.. som vanligt så går det inte längre att ladda upp nå lfer bilder. Sidan bara strejkar... får försöka senare....

1 kommentar:

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»