31 aug. 2006

Promenad hem


I förrigår tog jag en huvudrensar-promenad hem. Tog en annan väg än vad jag brukar för att kunna tänka på nåt annat. Och ganska snabbt åkte kameran fram. Vad hräligt att man ha en bra kamera så man kan braiga bilder med den. Klart, jag är inte proffsfotograf, dock... är det kul när man kan göra snygga fotton. Så här kommer skörden... :)



En ganska intetsägande bild, inte ens snygg för den delen. Tänkte bara visa.. så ni vet... jag bor så häääääär näääääära havet! Jag somnar och vaknar på havsbrus! Bättre kan man inte ha det! ;oP

Som sagt på vägen hem blev det en hel del foton... Upptäckte att vissa hus har en hel del roliga saker på taket. Som på den här väderkvarnen...

haha... är de inte söta?

...eller den här? *fniss*

Båtfolk som bor här?


Den här var fiin!

Nää.. men det tog 20 min längre tid att gå hem men det var helt klart värt! Såg massa superfina hus! Blev såååå sugen på att skaffa hus. Men det får vi vänta med.

Nåja.. nu var dagens roliga slut...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Sweetie! Kikade bara förbi & uppdaterade mej lite. Kramis

livtaget sa...

Jättefina foton du har tagit!!
*kramar*