5 juli 2007

Det var evigheter sen jag skrev något här och allt har väl sina orsaker. Det glädjer mig att detär många som har hört av sig och undrat om vi ens lever då de har saknat mina blogginlägg. Mao så är ni ändå några stycken som läser mina rader. :)

Vad har hänt sen Valborg har många frågat. Kort och konsist så har det hänt MYCKET! Eg. så har jag tänkt att städa och dona nu då vi ska åka ner till skåne efter att Nils har slutat jobbet. Vi ska lämna Fröken-Böken-Astrid hos farmor där hon får vara på semester. Hon längtar så lilla loppan. Det kommer bli lite lättare för oss att få ihop våra tider här hemma med bara en Erik. Stackars mammsen har fått vara barnvakt till våra monster nu i några veckor och det tär även på en snäll mormor som hon är.

Men jag ska inte ta å berätta saker å ting i ordning så det är lika bra att jag tar å donar vidare först här hemma å när jag är färdig så kan jag sätta mig ner i lugn och ro medans barnen tittar på nån film och skriva en utförlig blogg! ;)

Ciao så länge...

Inga kommentarer: