4 jan. 2006

En dag närmare beslutet

Jaha...så här var man ändå. Försöker klura ut hur det hela blogandet fungerar , vad alla knappar osv betyder. Känns som en djungel. Så jag ska ge den en chans så får vi se hur det går....

Nu har jag klurat ut en hel del, lagt in bild mm, men nog är det mkt mer som återstår innan jag är färdiglärd, fast lära sig kan man göra på vägen.

Idag var jag och maken iväg till ALMI och föröskte få till ett företagslån och det verkar faktiskt inte helt kört. Killen var minst lika positiv som bank-karln var. Vilket är ju ytterst trevligt. Så nästa vecka ska jag få höra ifårn grabbarna, hur de har resonerat och vad de har kommit fram till. Det känns superspännande och samtidigt är det jättenervöst. Även om jag inte känner mig nervös så där med fjärilar i magen-pirr, och jag kan sova lungt om nätterna, men ändå så somnar jag och vaknar med med tankar på företaget och dess framtid. Jag brukar även drömma om företaget en hel del, och det går alltid bra för oss. Maken och mammsen drömmer oxå för ofta om företaget vilket visar bara att de verkligen bryr sig. Kanske lite för mycket om jag får säga så.
Men det är bra, de får oroa sig och jag får fixa allt annat i lugn och ro.

Nu är det dags för en sista kopp kaffe för idag. Sen blri det ev. lite tv-sofftande och några sidor i Narniaboken...

Kramen

// Enikö

Inga kommentarer: